Sommar

Det är sommar. På riktigt. I torsdags kom Anders och Tubbe hit. Vi har spenderat dagarna i solen, i vattnet, sippandes öl och vin. Det är så här det alltid borde vara. Lata dagar utan något vettigt gjort, men ändå jävligt nice. Det första dygnet gömde sig Sesam på garderoben. Han är livrädd för Tubbe. Efter det första dynget vågade han sig dock ner när Tubbe var instängd eller utomhus. Jag var stolt över hans mod! Bimbo sulade till Tubbe på näsan första kvällen. För att sätta honom på plats antar jag. Ingen blev förvånad.
Igår em/kväll kom halva släkten hit. Dom bjöd helt enkelt in sig själva. Eva och Emma är här från Australien. Dom bor hemma hos mamma, men alla verkade tycka att det var en bra idé att invadera mig. Det var jättetrevligt!

idag har jag och Anders legat på stranden i några timmar. Jag är numer rosa. Anders har passerat det rosa stadiet och är mer självlysande. Det var skönt i alla fall. Tre dopp som man inte ens frös något speciellt av. En man med en termometer påstod att det var 21 grader.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter som en underbar helg!

Snart är det väl bara jag som inte har badat. Kanske gör något åt det i veckan.

Bara två veckor kvar till semestern!

2009-06-29 @ 08:00:42
Postat av: Louise

Det är fan knappt att man kommer att stå ut tills dess...

2009-06-29 @ 09:17:37
Postat av: Carolina

Nej, det är sant. Gjorde ett försök att låta lite optimistisk, men det sket sig!

2009-06-29 @ 15:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0