Finnar och Gud

Idag fick jag en hel massa hudvårdsprodukter särskilt framtagna för problemhy av mamma. Det var snällt! Jag har på nåt sätt lyckats engagera alla i mina finnproblem. Den som tycks vara minst bekymrad är nog jag... Så länge jag inte kollar i spelgeln så finns dom ju liksom inte (känns möjligtvis). Alla andra måste ju se dom hela tiden.

Var ute och käkade med Kattis, Karin och Emma nu ikväll. Emma har jag inte träffat sen gymnasiet så det var jättekul! Hon pluggar till socionom så vi hade massa att prata om. Alla pubar var tydligen stängda ikväll (trots att han på Mollys lovat att dom skulle ha öppet sist vi var där). Vi hamnade på en restaurang istället, med där fanns det ju både mat och alkohol så vi klarade oss.

Nu ska jag tillbringa kvällen med mina nya böcker framför brasan! Imorgon ska jag upp och gå på familjegudtjänsten med Karin och Johanna. Jag hoppas att jag kan skärpa till mig. Eftersom jag är helt ogudlig av mig får jag alltid konstiga tvångstankar i kyrkor, typ att jag måste svära och göra andra otillåtna saker. Det blir intressant! Egentligen är jag mest intresserad av att se Johanna. Hon är megagravid nu!

Kommentarer
Postat av: smultris

GOD JUL Darling:)

*Pössar i massor*

2007-12-24 @ 11:30:08
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

God jul right back at you!
PÖSS

2007-12-24 @ 18:32:25
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0