Försenad julafton

Idag ställde jag klockan på halv nio eftersom pappa förvarnat om att dom skulle komma tidigt. Vid halv tre kom dom... Anders och Emma hade inte kört från Jönköping så tidigt som dom tänkt...
Mamma och pappa lagade maten medan vi andra mest irrade omkring. Hundarna skrämde självklart livet ur mina inte så modiga katter. Sesam låg på sängen och skakade och Bimbo satt i trappan och försökte se så farlig ut som bara hon kan.
Massa god mat (spymätt idag igen), dricka, godis och fina paket! Vid åttatiden packade familj och djur ihop sig och åkte hem igen. Nu känner jag mig helt slut. Jag vet egentligen inte varför, det är ju inte så att jag har gjort några större ansträngningar idag.. Det blir en lugn kväll med Magnus och en öl.

Hoppas alla har haft en underbar jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0