Frosseri

Dagen idag har gått till att sova, måla lite tak och framför allt äta. Jag tycks inte kunna sluta. All mat, godis etc tittar uppfodrande på mig och vill inget hellre än att jag ska äta upp det. Det borde kunna förklara min brist på karaktär..
Fan, att det blir så här varje jul!

Imorgon ska jag jobba. Det är mina två sista dagar nu. Det borde vara lugnt om det inte har rasat in massa ungar på avdelningen under så dom behöver hjälp. Tänkte att jag skulle köpa varsitt kort till kollegorna och skriva nåt personligt till varje. Kom på att dom representerar Nalle Puh karaktärena alldeles perfekt, så det får nog bli såna kort.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det där med frosseri känner jag igen. Bläh! Hur ska det bli med beach 2008?
Nalle Puh-figurer hittar man i många! Måste säga att du var en äkta Nasse när du var liten. Själv identifierar jag mig med I-or. "Vad spelar det för roll att solen skiner idag - i morgon regnar det nog."

2007-12-27 @ 03:30:27
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Jävla beach 08... Jag som var så duktig och tränade innan.. Sen slutade jag och började äta istället.

Hihi, Nasse!

2007-12-27 @ 18:57:06
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0