Hyper

Har jobbat sent, ska jobba tidigt och borde därför ligga i sängen och sova. Men jag kan ju inte! Är alldeles för pigg och rastlös. Imorgon ska jag göra svalan som jag har tänkt på i evigheter nu! Det ska bli så jävla underbart!! Lipsillen Mathias har laddat upp med diverse värktabletter inför sin (han ska göra på insida överarm).
Mathias: Tror du att det kommer att göra ont?
Jag: Det är du som är sjuksyrra. Vad tror du?
Mathias blir tyst och går hem...

Mimmi var och drack lite te med mig på jobbet ikväll. Vårt mission inför fredagens partaj är att hitta en lämplig man till henne. Jag är laddad inför uppdraget. Mimmi ser mest rädd och förväntansfull ut.

Panikströk ett par gardiner nu när jag kom hem. Hängde upp en julstjärna i ett fönster och insåg att sladden såg galen ut utan ett par gardiner. Fick låna ett par av mamma. Problemet är bara att dom är lite för stora för fönstret. Så istället för en sladd såg man ett par för stora skrynkliga gardiner. Nu är dom mindre skrynkliga i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0