Jävla dag

Idag är en sån där jävulsdag..
Klockan ringde vid 05.50 och efter en hel natt med mardrömmar så var jag inte direkt pigg. Snoosade några gånger, men lyckades till slut kravla upp. Åkte till jobbet och där var jag på ett ruskigt dåligt humör hela dagen. Frös, var trött och allmänt sur. Visst brukar jag vara lite sött irriterad ganska ofta, men i stort sett aldrig på jobbet. Min kollega tyckte det var kul, så det var ju roligt att man kunde glädja någon..

Fikade på stan med mimmi efter jobbet. Blev på lite bättre humör. Hon är alltid så otroligt positiv och sprallig så det är svårt att inte bli det! Gick och kollade lite på rean. Skulle inte köpa nåt, men kom självklart hem med två tröjor.. Konstigt att det alltid blir så...

Ikväll ska jag ligga i soffa och kolla på andra delen av August. Kollade på första avsnittet igår och det var bra! Älskar Jonas Karlsson, författarliv och program som skildrar "förr i tiden" så det kammade hem  många poäng.

Imorgon är det sista dagen på jobbet. Hoppas nästan att allt är lika förbannat trist då. Då kanske jag inte kommer att sakna det lika mycket.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Shopping är en mycket bra medicin mot trötthet, irritation och depression. Undrar varför inte läkarna ordinerar just shopping oftare?

2007-12-27 @ 20:24:15
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Åsa

Kom på svaret själv! Det är nog för att baksmällan är så jobbig när man upptäcker hålet i plånboken.

2007-12-27 @ 20:24:52
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Förmodligen sant.. Fan!

2007-12-27 @ 20:30:55
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0