Ledig dag

Idag har jag min lediga dag den här veckan. Jag förstår inte riktigt vad den ska vara bra för... Idag skulle dom måla på jobbet. Jag vill väl åxå måla! Jag skulle ju kunna börja med vår övervåning här hemma, men det känns inte lika inbjudande på nåt sätt..

Tillbringade några timmar hemma hos Linda och Anton idag. Tvingade Linda att berätta massa saker om nya jobbet. Det känns faktiskt lite bättre nu. Jag är nu fortfarande grymt nervös och kommer förmodligen att dö innan jag hinner börja, men nu vet jag lite mer vad jag har att vänta mig i alla fall! Kommer nog att sakna behandlingsdelen enormt mycket. Får försöka omprogrammera hjärnan på nåt sätt..
Anton var en underbar going som vanligt. Han är absolut ett av de sötaste och charmigaste barn jag träffat! <3

Köpte första julklapparna idag. Två filmer och kökshanddukar + grytlappar med döskallar till brorsan och hans tjej. Det var det lätta, nu är det bara alla andra kvar... Nån som har några bra föräldratips??

Ikväll ska vi äta kotletter från vår vän grisen som ligger i frysen. Blandade känslor... Gott, men tufft att vara gris så här års.. Tur att man vet att han hade ett bra liv när han levde. Tack B1 och tack Herr gris!
Vi har två bönder som grannar; B1 och B2. B1=Bosse, snällbonden, han man kan fråga konstiga frågor när Magnus är på sjön. B2=Basse, dumbonden, han jag blir nervös av att vinka till.

Imorgon ska jag träffa Kattis! Hon gav upp Indien lite i förtid och är nu i Kalmar igen! Har saknat henne massor! Hoppas allt har gått bra med hennes jordprover! *längtar*

Kommentarer
Postat av: smultris

lilla griseknoa...

2007-12-15 @ 11:33:35
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Ja, det är inte lätt...

2007-12-15 @ 12:14:16
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0