Lucia

Idag är det Lucia. Det hade jag helt missat när jag kom till jobbet. Tur att andra har koll. Vi var nerbjudna till 51an på lussefika och för att se Kalmars lucia. Det var fint...

Saker vi hade att klaga på efteråt:
Lucian hade inte levande ljus i huvet
Ingen svimmande (den stod jag för... hörde ett reportage om hur vanligt det är på radion när jag körde till jobbet)
Ingen hade lockigt hår (Tomas sågade plattångens frammarsch)
Ena tärnan sjöng mycket mer/högre än alla andra (förmodligen var det meningen)
Allmän olustkänsla (sex tjejer i nattlinne står och sjunger julsånger inför typ trettio vuxna och två ungdomar)

Annars så var det fint och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0