Mat

Åkte ut till Bine igår nångång mitt på dagen (efter att hon genom smshot fick upp mig ur soffan). Vi fixade mat inför kvällen, var ute i trollskogen med hundarna, bar massa skräp från huset och städade. Bine kom in i nåt överstressat tillstånd och irrade mest runt och såg förvirrad ut en bra stund... Fint blev det i alla fall och snart är dom helt iordning i huset!
När Martin och Niklas kom hem från Niklas nya hus åt vi massa julmat, drack öl och pratade. Det var hur gott som helst! Fast fan vad mätt man blir... Martin var hur imponerad som helst över sin tyska snapsdricka! Detta kommenterade han efter varje snaps och krävde medhåll från alla. :D
Pappa kom och hämtade mig vid halvtolvtiden. Då var alla hyfsat zombielika efter en stressig dag och massa fet mat. Somnade gott hemma i gamla flickrummet efter att pappa haft ännu en tvångsvisning av bilder från lägenheten i Kroatien.

Ikväll ska jag träffa Karin, Kattis mfl inne på Mollys. Det blir en nykter kväll för min del. Tycker att jag och tandborsten känner oss lite rotlösa nu för tiden, så ikväll vill jag hem och sova i egna sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0