Saknar

Borde ha gått upp i tid och börjat måla. Istället sitter jag här och klockan är halv tolv och ingenting av det här hänt. Fast jag har msnat med Sara! Saknar henne massor!

Idag hade jag tänkt springa en runda, men vid närmare eftertanke blir det nog en promenad. Kanske... Om det inte hinner bli mörkt. Har fortfarande inte köpt en pannlampa, vilket betyder att jag inte kan gå ut efter klockan fyra. Det är verkligen mörkt som i graven här på landet.

Ikväll kommer Bine och Madde på fika! Har inte träffat Madde sen bröllopet i somras. Johanna hade redan hunnit åka tillbaka till Götet. Synd... Ska försöka baka en björnbär och äppelpaj från nya pajboken. Jag kommer verkligen aldrig att utvecklas till nån bullmamma...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Akta dig för grävlingarna när du är ute och flänger på landet!

2007-12-30 @ 19:13:21
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Ska tänka på det! å andra sidan har jag nog aldrig sett en grävling. Mer rådjur, jättestora fåglar och harar här.

2007-12-31 @ 11:49:34
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0