Sammanfattning

Klockan är strax efter fyra, det är helt svart ute och det enda som syns är stora snöflingor som ramlar från himlen. Det känns ganska vemodigt på nåt sätt, som ett bokslut.

Det är mycket som har hänt det här året, både bra och dåliga saker.
Vi köpte huset och jag fick äntligen min efterlängtade villa på landet. Älskar verkligen att bo här!
Jag blev av med min underbara älskade häst. Efter ett han på ett inte så älskvärt sätt slängde in mig i en tall och därmed ordnade en sjukhusvistelse och sängläge...
Jobbet har varit underbart roligt och jag har lärt mig massa nytt som jag alltid kommer att ha nytt av. Resan till Piteå blev även mitt första (och förmodligen sista) besök i Norrland. Nu är året till ända och så även BUP för min del...
Alla underbara vänner har gjort att det roliga har blivit så mycket roligare och det jobbiga har blivit lättare. Älskar er!
Magnus har stått ut med mig ännu ett år. *kärlek*
Elwira, Josse och Mathias har fått sina underbara söner Emil, Ludwig och Hilding! Vackra barn!

Nytt år, nytt jobb och nya bekantskaper. Även nästa år kommer förmodligen att bjuda på både upp och nedgångar. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0