Sammanfattning

Jag kör en sammanfattning av dagen igår.
Åkte till jobbet. Läste en bok om kognitiv terapi i mötet med klienten. Var så nervös att jag inte kunde ta in nåt av boken. När jag läst färdigt hade jag ingen aning om vad den handlade om.. Kissade ungefär tretusen gånger och fick endast i mig ett knäcke till lunch. Lyckades ta mig iväg till intervjun utan att krocka eller några andra missöden (de händer ju ganska ofta, även när jag inte är döende av nervositet). Själva intervjun gick nog sådär. Jag vet ju vilka bitar jag saknar, men försökte trycka på det som jag faktiskt har med mig. Dom lämnar besked nästa vecka, hade några kvar att träffa.
Käkade på ThaiSilk med Bine efteråt. Mådde fortfarande illa och fick knappt i mig nånting. Hem till mamma och fixa iordning sig och sen vidare till Eva på förfest. Fan, vad hon är skön! Det var precis som att stiga in i en sekvens från 70-talet när man kom in i deras lägenhet. Dels så ser både hon och hennes man ut som dom lever på den tiden, hela atmosfären andades typ kollektiv och alla saker var så grymt coola! Fyra stycken i en tvåa med världens minsta kök, ingen tv, häftigaste färgerna etc... Jag skulle nog inte palla att bo så själv, men är imponerad att dom väljer det!

Hela gänget drog iväg till Harrys för middag, bowling och alkoholintag. Det var riktigt kul! Kan inte fatta att jag inte ska se alla underbara människor varje dag snart. Det verkar ju inte klokt nånstans!
Kom hem till mamma vid tvåtiden och toksomnade.

Idag har Magnus varit hos snällbonden och hämtat en halv gris , så nu har vi kött för en bra tid framöver i frysen. Ikväll blir det revben, potatis och sås! Eftersom bonden får odla hö på vår åker så får vi låna saker av honom, han hjälper till med grejer och så får vi tydligen en halv gris till jul! Tur att jag inte lärde känna grisen...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag hoppas att de som intervjuade dig ska inse vilket KAP du är och anställa dig med värsta superlönen! Och du, din svala är helt underbar. Vart sitter den?

2007-12-08 @ 22:42:46
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Tycker ju åxå att dom borde fatta det! ;-D
Den sitter typ mellan höften och magen. Mm, den är skitfin!

2007-12-08 @ 22:46:17
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0