Sista dagen

Så var det sista dagen på året. Nyårsafton... Jag hatar nyårsafton, har alltid gjort det. Jag har otroligt svårt för högtider som enbart går ut på att man ska ha så jävla roligt som möjligt på en bestämd dag. Jag tycker om att ha roligt, det är inte det, men när jag själv får bestämma! Jag hatar även midsommarafton...

Sitter i min målarkostym (mysbrallor och fläckit linne) och är redo för att ge mig på taket igen. Magnus åkte in till stan för att handla maten till ikväll. Hoppas han köper en ny säck fågelmat åxå. Varenda fågel har tydligen kommit på att vi delar ut gratis mat här hemma. Kul att kolla på i för sig!

Igår var Bine och Madde här. Dom skulle komma vid halv sju, så självklart så kom dom vid åttatiden! Vi satt och fikade paj, drack enorma mängder te och pratade till nångång efter midnatt. Jättemysigt! Det är härligt när man träffar vänner man inte sett på länge och allt känns som vanligt! Ibland märker man ju att man har vuxit isär och inte har något att prata om längre, men så kändes det absolut inte nu. Madde och Pieter har åxå köpt hus! Jag och Bine ska åka på inspektionsrunda i vår nångång!

Gott nytt år alla!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gott nytt år!
Du får säkert kul!
Kram

2007-12-31 @ 13:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0