Vänner

Med tanke på att jag sov största delen av gårdagen så blev natten naturligtvis inget vidare. Resultatet blev en ovanligt trött måndag. Jobbet flöt på i det vanliga lugna tempot som vi har börjat anpassa oss till nu. Mitt bidrag till verksamheten var väl i stort sett att täcka upp på våningen under när dom hade rond, veckohandla och försöka hålla humöret uppe. Det pendlade väl i stort sett mellan hysteriska skrattanfall och kamp mot sömnen.

Jag och Bine skulle egentligen ha tränat ikväll, men det blev fika på Skafferiet istället. Lugnar och mysigare och vi har ju inte träffats på säkert en vecka, så jag saknade henne massor! <3 Jag är så grymt nyfiken på hur det har blivit i huset. Martin är tydligen värsta hemmafixaren, så jag tror att det har blivit jättefint! Måste åka och spana någon dag!
Ska även passa på att kika in hos Helena och Tomas. Just nu håller jag på att köra av vägen varje dag till och från jobbet när jag försöker tjuvkika...

Imorgon ska jag träffa Karin innan jobbet! Det är nog det allra bästa med julen, att alla underbara människor kommer hem till Kalmar! Jag fattar inte varför inte alla bara kan bo kvar? Det hade ju varit det allra bästa, att ha alla nära. Å andra sidan inser man värdet på dom man tycker om när man får sakna dom.
Den 27:e har jag och Kattis ordnat med en träff med några från grundskoleklassen. Igår kom vi på att vi kanske skulle kolla vilka som ha sagt att dom kommer.. Och vad vi ska vara... Och vad vi ska göra... Blir säkert kul!

Nu har jag lyckats kämpa mig igenom hela kvällen utan att somna (och det har inte varit lätt). Nu är det definitivt dags för kudden! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0