EuroDisney och Spanien vann...

Efter mycket bangande så blev det till slut jag, Mimmi och Mathias igår kväll. Kvällen bestod till stor del av öl, whiskey, massa oanständigt snack (som vanligt) och fotboll. Självklart så gick det åt helvete för Sverige och jag kan tyvärr inte säga att jag brydde mig jättemycket..
Mimmi brukar alltid vara den som är nyktrast och mest förståndig på våra p-fester. Igår fick hon dock uppleva den allför farliga whiskysmaken. Mimmi: "Är det det som ser ut som kiss?" En stund senare: "Jaha, skulle man inte klunka?" Behöver jag tillägga att hon mådde sådär efter ett tag..?
Mathias är jobbets discopojke, så vi har för länge sen slutat försöka enas om nån musik som båda gillar. Mimmi har lite svårt att förstå att det heter Eurodisco, utan envisas med att kalla det EuroDisney. Haha!

Vaknade upp och mådde prima idag! Åkte och solade och blev sen bjuden på veg.gryta hos Bine. Drog förbi Maxi och köpte godis och läsk och sen raka vägen hem till soffan. Där tog all energi slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0