Fan...

Vissa dagar är bara sämre än andra. Sämre i den bemärkelsen att man inte kan nå så mycket djupare, längre ner. När saker som är uppenbara plötsligt blir verkliga och sjunker in. Sånt som har funnits i medvetandet hela tiden, men gömt nånstans. Vissa dagar suger och idag är en sån dag.

Det blev bland annat klart att jag inte kan vara kvar på mitt jobb efter nyår. Det enda dom kan erbjuda är 50% och med dom nya reglerna för stämpling så funkar det bara inte. Jag hade till idag på mig att lämna beslut och tyvärr blev det ett nej. Jag älskar mitt jobb. Verkligen älskar. Det är en jättestor och viktig del av mitt liv som kommer att försvinna. Det gör ont.

Jag har alltid fått för mig att 27 är en hemsk ålder. Det har fan inte börjat bra hittills..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller verkligen tummarna för att du ska hitta en fast tjänst på ett ställe där du ska trivas lika bra som du gjort på ditt nuvarande jobb! Och tja... 27 är ingen jättekul ålder, men jag undrar om 28 är så mycket bättre? Haha, jag är verkligen positiv! Tror inte att ålderna spelar så stor roll egentligen, det är nog upp till varje person att göra det bästa av livet! Och jag är verkligen bäst på det!!!

2007-11-29 @ 23:11:27
URL: http://seegt.blogg.se
Postat av: Sländan

På nåt sätt ordnar det sig ju alltid. Det har det ju gjort hittills.. Ibland är det bara extra svårt att se hur. Jävla 27! ;-)

2007-11-30 @ 10:39:48
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0