Fredag

Det är fredag och mörkt och ännu en vecka är slut. Det är Idol i bakgrunden, Bacardi Breezer och Bukovski. Inspiration blir till meningslösa ordkombinationer på baksidan av ett kuvert.

Fick två kort och ett paket i brevlådan idag. På paketet stod en lapp: "Öppnas ej innan födelsedagen". Bäst att lyda, annars kanske den förintar sig själv. Det vore synd, jag som är så nyfiken.

Fick mat och fika hemma hos Elwira, Calle och Emil idag efter jobbet. Det var trevligt. Emil skrek förskräckt varje gång han fick syn på mig. Han har gjort det sen han föddes. Jag misstänker starkt att han inte gillar mig.. Jag avgudar honom ändå. Han kan gå nu.

Idag var det jag och grabbarna på jobbet igen. Mitt i all tristess så är det ganska trevligt. Vi åkte till en nyöppnad "mansaffär". Peter hatar mansaffärer och planerar en hämd mot mig (det var jag som tipsade om att den hade öppnat). Jag log mest mot honom och gick iväg och tryckte på intressanta saker som jag inte visste vad man skulle ha till.
Vi städade akvariet idag åxå. Jag dödade nästan en mal. Hade dåligt samvete en lång stund efteråt. Jag tyckte att den tittade anklagande på mig..

Imorgon får man sova hur länge som helst. Synd att jag inte kan sova nu för tiden. Jag är bara trött. Fast det är skönt att ligga i sängen. Så där bara för att man kan. Länge.

Kommentarer
Postat av: smultris

mansaffär?
vad är det?

haha :D

Är det en teknikaffär? för i såna fall är det en smultrisaffär också ;)

2007-11-23 @ 22:03:00
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Haha, ja det kan man åxå kalla det. Teknik och skruvar och sånt. Jag frågade "vad är det här" så många gånger att dom tillslut smet ifrån mig... ;)

2007-11-23 @ 22:28:57
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0