Paket!

Idag har varit ytterligare en dag när jag fått kämpa för att hålla mig vaken på jobbet. Skulle åka på överlämning av en tjej ett par mil utanför Kalmar och fick allvarligt överväga om jag skulle köra in till kanten och sova en stund. Var en smärre trafikfara. Fick skruva ner värmen i bilen och gasta med till låtarna istället. Det lät för jävligt, men man blev piggare!

Fikade på lussekatter och kaffe hos Linda och charmtrollet Anton efter jobbet. Han är nog den sötaste lintotten som finns! Om mindre än en månad flyttar dom in i sitt nya hus och blir ölänningar på heltid. Fattar inte varför alla måste sprida ut sig så... Det vore bättre om alla bodde i Sandvik med omnejd!

När jag hämtade posten på hemvägen så hade jag fått ett paket! Ett rött med snören! Mimmigumman som hade skickat choklad och gulligt kort! <3 Löööv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0