Äntligen vår!

Idag när jag kom hem från jobbet planterade jag några till blommor (Bine och jag gjorde studiebesök på Blomsterlandet). Satte mig sen på altanen med Barran, ett glas cola och naturgodis. Det var 16 grader, sol och grannbonden höll på att plöja sin åker = ganska så underbart!

Det blev inte så jobbigt som jag hade befarat på jobbet den här veckan. Rättsväsendet gjorde sitt till och vi kan andas ut en stund till.

Snart ska jag åka till Karlskrona och hämta Magnus. Sj fungerar som vanligt inte som det ska... Undra var tågstationen ligger där?? Det spelar ingen roll att Karlskrona inte är så stort, jag, en bil och en okänd stad är upplagt för kaos...

Kommentarer
Postat av: smultris

åhhh vilken härlig dag....

2008-04-04 @ 23:10:08
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Ja det var det! Puss på dig!

2008-04-05 @ 21:36:44
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0