Björka Fjordingstorp

Min bror har världens finaste hus! Byggt -05, på landet med stall och hästar och underbart fin trädgård. Jag är verkligen jätteglad för hans och Emmas skull!
Familjen består nu av Anders, Emma, Focco (valack), en hingstponny, Tubbe och Diesel (hundar), Savanna (katt) och Lilla väs (stor orm). Snart flyttar även Lilla äckel dit, deras andra kisse som varit förpassad till Emmas föräldrar.
Jag och mamma lyckades självklart köra vilse på vägen dit. Jag fick hoppa på en man på en gata i Aneby och förtvivlat sträcka fram min karta (utprintad från sida på nätet), vilka förövrigt aldrig stämmer...

Idag var jag modig.. Än så länge känns det inget alls. Som att det knappt har hänt. Jag har förmodligen inte tagit in det än.. Frågan är väl om jag någonsin gör det.. Men jag försöker.. Och jag vill.. Men det är läskit..

Kommentarer
Postat av: Elina

du skriver ofta så igenkännande att man sitter och små-ler för sig själv framför datorskärmen, det där med enirokartorna och vägen till Karlskrona, det är på min nivå rent utmaningsmässigt, haha.

2008-04-14 @ 21:12:51
Postat av: Sländan

Visst är det så, jävla kartor!! Kul att du läser Elina! Jag har glömt vad du har för adress..?

2008-04-14 @ 21:20:58
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: Elina

Elinasord är min adress, är dock en latis vad gäller uppdateringen, verksamheten pågår dock ständigt i huvudet.

2008-04-16 @ 20:12:19
URL: http://www.elinasord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0