En galen vecka

Det har varit en galen vecka. Idag när jag kom hem från jobbet la jag mig i mina ytterkläder och en filt på en madrass på altanen och bara toksov i solen. Vaknade till några gånger av att jag frös och av att Magnus frågade om jag sov. Kurade ihop mig till köttbulleform och somnade om... Jag misstänker redan nu att nästa vecka kommer att bli precis likadan..

Imorgon ska jag, Mimmi och Bellis till sporthallen och heja på bup-laget i landstingets årliga innebandyturnering. Kul att träffa dom man inte träffar så ofta längre. Det blev precis som jag trodde innan jag slutade där, att dom jag skulle fortsätta ha kontakt med blev Mimmi, Mathias och Emil. Det var dom som kom nära.

På söndag åker jag och mamma till Jönköping och tittar på Anders och Emmas nya hus. Jättekonstigt att lillebror, som jag fortfarande ser som 15, har skaffat hus och blivit stor...

Jag och mamma var på modevisning i onsdags. Det var jag och massa piffiga damer. Man fick snittar och vin och titta på fler piffiga damer som struttade omkring och visade kläder. Det var trevligt! Jag strosade omkring och kände mig lite ufolik, åt godis och konstaterade att jag aldrig skulle ha råd att köpa nåt. Fast jag vann ett par superfina röda handskar! Löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0