Kalas

I lördags hade calle 30-årskalas. Han visste ingenting. Eller ja, han anade mycket men visste inte. Det var attans trevligt! Massa roliga människor som bara hade skoj! Calle har världens bästa Elwira! Kom hem nångång sent. Eller tidigt, det beror på hur man ser det. Vaknade i söndags och mådde toppen (mycket märkligt...)! Låg kvar i sängen och kollade på repriser på tvn tillsammans med mamma halva dagen. Åkte sen hem och planterade blommor i krukor, rensade ogräs och målade en och annan bräda.

Igår hade vi utbildning hela dagen. Det var verkligen intressant, men jag var inte alls på topp. En sån där dag när inget funkar. En sån som egentligen inte borde finnas. Fast dom finns. Flera stycken.

Fick middag hemma hos Elwira idag efter jobbet! Hon är min alldeles egen ängel! <3 Emil hade totalt glömt bort att vi faktiskt blev kompisar sist. Idag kunde jag varken titta på eller tilltala honom.. Den killen kräver hårt arbete. ;D

Imorgon har jag besök som känns lite besvärliga och handledning som jag inte alls känner mig upplagd för. Det känns som att man behöver leverera och vara så aktiv på handledningen. Fast handledaren är verkligen jättegullig! Nåja, det blir säkert bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0