Om längtan

Idag var jag och hälsade på Elwira, Calle och Emil. Guess what; Emil blev inte så glad av att se mig! När vi satt ute i sandlådan var Elwira tvungen att gå in och kolla till maten. Emil fick panik när han såg att han var ute ensam med mig så han pep in fort som tusan. Till slut var det bara jag och Melker (hunden) kvar. När han upptäckte det gick även han in. Va fan liksom! :D

Jag längtar till semestern. Jag tänker åka och hälsa på pappa nån vecka i Kroatien. Ligga på en strand och lata sig, åka båt och dricka billiga drinkar låter hur bra som helst!  Det var evigeter sen jag var utomlands nu och med tanke på hur stressig den här våren är så ska det bli jätteskönt!

Är trött, så trött nu. Dagarna funkar bra när man måste hålla igång hela tiden. Kvällarna är jobbiga.. Det är farligt att slappna av.

Dagens citat: "Jag är inte trög, jag har bara otur när jag tänker". Så känns det verkligen ibland!

Kommentarer
Postat av: jånna

nalle puh är klok han.
*pössa på*

2008-04-22 @ 22:36:28
URL: http://madinsane.wordpress.com/
Postat av: Sländan

Han är den allra klokaste! Förutom Ior då...
Pöss bejbi!

2008-04-23 @ 20:45:06
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0