Om listor och att ha en röd jacka

Idag har jag blivit kallad saker jag aldrig blivit kallad förut. Det var helt jobbrelaterat och jag tog faktiskt inte åt mig ett dugg. Ibland får man förstå att människor i väldigt stressade och pressade situationer reagerar just så. Jag har faktiskt väntat lite på att det skulle hända. Förr eller senare kommer det ju liksom, det är oundvikligt. Det var skönt att ha det gjort och märka att man faktiskt överlever!

Åkte hem till Carolina och Jeppe efter jobbet idag. Dom är underbara! <3 Vi (Jeppe) kom fram till att röda jackor är horjackor (jag har en röd jacka) och att palestinaschalar ser ut som kökshanddukar (jag har en palestina). Vi konstaterade också att jag har en mongoläpp och problemhy. Det mest fantastiska med att komma hem till dom är att man alltid känner sig hemma och att dom är sjukt roliga! Jag hoppas att du hittar en alldeles egen horjacka Carolina!

Jag har börjat skriva listor. Nån sa att det kunde vara bra. För att komma ihåg saker när tanken och orden låser sig. Jag har alltid älskat ord och att skriva, så listor borde funka. Jag ger det ett försök. Jag undrar hur man kan ha ett jobb som går ut på att prata hela dagarna och samtidigt vara så fantastiskt kass på det..

Kommentarer
Postat av: smultris

ohh det där känner jag igen, fast de som kallar mig en massa spännande saker är de gamla senila jag sköter fötter på, dom anklagar mig till och med för att försöka ta livet av dom... ett oerhört spännande jobb... Men jag ler lite åt dom och svarar med orden att dom är så söta och då får jag höra ännu fler spottramsor :)

2008-04-19 @ 09:51:09
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Haha! Det är inte dåligt att man kan mörda nån med fotvård!

2008-04-20 @ 21:18:37
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0