Shopping!

Det gick bra att köra till Karlskrona. Man körde rakt fram precis hela tiden och när vägen tog slut var man på Karlskrona tågstation. Perfekt!

Igår var jag äntligen hos frissan. Sista tiden har jag haft panik på mitt hår och fått använda hårspännen för att se någorlunda presentabel ut. Igår fick hon gå loss med saxen och färgen, så nu är det kortare och lite mindre råttfärgat. Jag har en brutalt ärlig frisör, så till och med hon erkände att det var ganska råttlikt...
Shoppade runt en stund med Bine. Det blev en röd vårjacka och en supertjusig 70-talsblus på second hand..

Idag var det fikadags med Binsan och Johanna. Jättelänge sen jag träffade Johanna, så det var himla trevligt! Efteråt var jag och Bine tvungna att ta en liten shoppingrunda till, men denna gången blev det bara strumpbyxor och armband.
Åkte förbi mamma för att snylta till mig lite mat (Magnus är i stockholm). Hon hade utrensning av garderober, så då passade jag på att få några kjolar och jeans. Min mamma har inte fattat att man ska bli tjockare när man blir äldre, utan hon blir smalare och smalare... Vissa av hennes kläder får jag inte upp längre än till knäna... Det borde vara olagligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0