Trötthet

Det hjälpte inte att vi heja på buparna idag... Heavy Mental som dom hette åkte ut efter gruppspelen. Det gjorde inte så mycket, för då hade man fått sin bandydos tillgodosedd...

Efter bandy åkte jag förbi mamma en sväng. Vi drack te och kollade på tv. Medan hon pratade i telefon somnade jag och när jag vaknade igen undrade hon varför jag skulle hälsa på när jag ändå bara sov. Det är en ganska bra fråga... Den här helgen känns det som att jag skulle kunna sova hur mycket som helst. Jag undrar hur lång tid det tar innan man vänjer sig vid jobbet och inte blir så sliten..?

Imorgon bär det av till lillebror! Jag skrev ut en karta från nätet förut. Jag och mamma kommer förmodligen aldrig att hitta... Dom har bosatt sig på landet mellan Jönköping och Aneby nånstans. Emma har flyttat hem hästarna, så jag måste på att lukta och gosa lite åxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0