Åldersnoja?

När jag ska köpa alkoholhaltiga drycker på Systemet så får jag så gott som alltid visa leg. Gångerna jag har sluppit är mycket lätträknade. Det är alltså inte lätt att se om jag snart ska fylla 20 eller 28... Ett tips till personalen i affären är att titta på dom små rynkorna som börjar framträda!

Jag har gjort en hel del vuxen-test dom senaste dagarna. Där blir jag "betydligt" äldre än vad jag egentligen är. Närmare 35 än 28.

I förrgår natt drömde jag en mardröm om att jag köpte en rynkkräm. Haken var bara att den framkallade rynkor istället för att motverka. Varje gång jag tittade mig i speglen fick jag panik och storgrät.

Jag undrar vad allt detta står för? En mycket tidig 30-årskris kanske?

Kommentarer
Postat av: Åsa

För en gångs skull är vi inte lika varandra! Visserligen får jag också alltid visa leg, även när jag köper cigg, men när jag gör vuxentest så blir jag yngre än vad jag är!

2008-08-06 @ 19:44:19
Postat av: smultris

men jhag använder rynkkräm... i smyg...

2008-08-07 @ 01:00:06
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Det gör jag åxå Smultronet... I smyg...

2008-08-07 @ 07:55:27
Postat av: Josephine

Jag har sluppit tre gånger, haha så har jag räknat. lite pinsamt men men!

äh, de säger ju till alla i stort sett, asknas!

2008-08-07 @ 12:32:49
URL: http://juiiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0