Ett nytt liv

Idag tränade jag för andra gången den här terminen. Jag och Marie passade på att lösa årskort åxå, så nu finns det ingen återvändo. Det blev pump och ab´s idag. Mia ledde båda passen och jag, Marie och Anna kämpade tappert på bland deltagarna. Idag tog jag det lite lugnare med vikterna, så förhoppningsvis blir jag inte helt rörelsehindrad igen. Å andra sidan körde jag inte ab´sen förra gången. Vi får se, helt enkelt! Något som underlättar är att det är flera som går. Det blir lättare att pusha på varandra och faktiskt komma iväg.

Jag har varit på dåligt humör idag. Ingen ork eller engagemang. Det tar emot inför varje besök, men när jag väl är där kommer jag på vad det är som är så roligt. Efteråt kommer tröttheten tillbaka. Jag vet inte vad det är som är fel, bara att det gnager och stör.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej. Du frågade om man kunde få läsa något jag skrivit. Grejen är att det inte finns så mycket att läsa. Jag kommer på en mening eller några ord, skriver ner dem i ett dokument och så kommer det inte längre. Så allt är rätt ofullständigt.

2008-08-29 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0