Kalas

Igår var det tjejfest hemma hos Carolina. God mat, vin för dom som inte körde, tjejsnack och spel! Jag och Jessica bäljade i oss Ramlösa och te istället, vi är ju så himla roliga ändå! ;-) Med tanke på den där fredagströttheten som brukar infinna sig efter en veckas jobb så skrattade jag hysteriskt åt det mesta (Jennys Ford Siesta och Carolinas halshängning tex). Undra om det framstod som normalt..?

Idag har jag varit ute och friserat träd och buskar. Jag har egentligen ingen aning om hur man gör, utan klipper bara hejdlöst. Vi får väl se om dom lever även nästa år!
Ikväll blir det födelsedagskalas hos Mia. Massa trevligt folk som kommer så det blir nog kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0