Konsekvenserna av fika

Idag har jag fikat tre gånger. Kladdkaka på ett hembesök, tårta på kontoret och fralla efter jobbet med Mimmi. Jag har en känsla av att det inte är bra med tanke på min ökade kroppshydda. Jag har däremot en starkare känsla av att det är väldigt gott. Den vinner!

Någon som har nåt supertips på ansiktskräm och mascara? Dessa två inköp får jag alltid lite ångest över. Har nog provat ungefär tusen olika, men kan fortfarande inte bestämma vad jag gillar. Än mindre vad min hud gillar. Den mår alltid dåligt...
Undra om det också beror på att jag fikar för mycket..?

Kommentarer
Postat av: smultris

Mmmmm, kladdkaka... dreglar

2008-08-08 @ 09:26:18
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Mmm, det var alldeles perfekt! Kladdig hela vägen!

2008-08-08 @ 10:20:46
Postat av: Elina

En fralla är inte fika tycker jag, utan ett mellanmål - big difference! Min hud mår dåligt vare sig jag fikar eller ej, så då är det lika bra att fika!



Sen vill jag verkligen slå ett slag för friskis, det är himla kul att träna där (fast jag skulle aldrig få för mig att gymma...), plus att man då kan fika ännu mer när man tränar :o)

2008-08-08 @ 16:53:02
Postat av: Åsa

Det kan inte vara så att din hy mår dåligt av att du knaprar? För min har blivit mycket sämre sedan jag började...

2008-08-08 @ 19:30:58
Postat av: Louise

Jag gick på Friskis innan, på kiboxen och skivstången. Sen vi flyttade ligger dom passen på så dumma tider..

Jo, det kan kanske bero på knaprandet.. Jag kommer inte ens hur den var innan. Jävla knaper!

2008-08-08 @ 20:37:28
URL: http://slandan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag gissar att finnarna kommit senare, eftersom jag inte kan minnas att du haft en enda finne ens som tonåring, förutom den där "grejen" du hade på kinden... en annan gick ju omkring och var prickig i hela ansiktet!

2008-08-09 @ 18:39:38
Postat av: Louise

Jag tror att jag alltid har varit ganska finnig, men nu tycks det vara värre än någonsin... :(

2008-08-09 @ 20:07:30
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0