Kräftskiva



Nu är jag hemkommen från, för min del, tidernas kortaste kräftskiva. Alla andra är kvar och dricker alkoholhaltiga drycker och har trevligt! Jag har känt mig risig nu i slutet av veckan och idag extra mycket. Hostar mig igenom nätterna, på dagarna är det lite bätttre, tjock i halsen och allmänt hängig. Sen har jag ju svårt att slita mig både från jobb och andra aktiviteter. Jag har nån tanke om att om man inte är döende så har man ingen rätt att vara hemma från jobbet. Efter förra årets sjukhusvistelse efter demolerade revben var jag hemma en vecka, det är det längsta någonsin.

Trevligt folk på kräftskiva iaf! Jag kände två stycken lite grann sen tidigare. Det var dom två det hölls hos. Magnus känner några fler. Folk som han åker hoj med. Jag lämnade kvar honom där och åker och hämtar honom när han tycker att han har partat klart. Tills dess blir det soffan som gäller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den låten sjöng vi på Jessicas 30-årsfest. En sådan som fastnar fast man absolut inte vill att den ska göra det. Händer att jag smånynnar på den ibland och samtidigt hatar att jag gör det.

2008-08-09 @ 10:19:39
Postat av: Carolina

Ja, det var jag alltså!

2008-08-09 @ 10:20:29
Postat av: Louise

Haha, jag förstod nästan det! Jo, den är ju inte så charmig!

2008-08-09 @ 14:00:42
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0