Nära döden

Idag tränade jag pump för Mia. Det var för jävla jobbigt! Jag hade inte hunnit äta så mycket under dagen, så det gjorde ju inte saken bättre. Jag darrar fortfarande i kroppen och har ont lite varstans. Imorgon kommer förmodligen att bli hemsk.

Det var någon idag som undrade om jag drömmer mycket. På natten alltså. Det gör jag verkligen. Jag brukar vakna till ett par gånger varje natt och reflektera över att jag drömt nåt. Hon trodde att det hade att göra med allt man inte tar sig tid till att tänka på på dagen. När man inte har någon chans att påverka passar hjärnan på att rensa upp. Fast det fyller väl nån funktion det åxå...

I helgen åker jag till anders. Saker jag egentligen borde göra i helgen är annars; klippa gräset och måla den där jävla övervåningen. Ibland måste man prioritera dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0