Om bilder att spara

Nu ikväll när jag kom hem, hade parkerat bilen och var på väg in höll jag på att bli nedsprungen av två rådjurs-pojkar. Det var lite häftigt. Det lät som att dom var jätteovänner, så det var nog därför dom sket i att dom sprang så nära mig. Jag stod stilla och var fashinerad en lång stund. Dom försvann över åkern och i bakgrunden avtecknade sig regnbågen. En sån där bild som man vill spara och plocka fram och titta på ibland.

Idag efter jobbet åkte jag och mamma till djuraffären för att köpa nya grejer till Tubbe. Efter mycket om och men kom vi överens om leksaker som vi tror kommer att överleva den första minuten och en ny bädd. Båda lider av viss beslutsångest, så det tog sin tid... Hoppas Anders tycker att valen blev ok!
Åkte därifrån hem till Elwira. Hon hade glömt bort att vi skulle leka och var inte hemma. :-) Jag fick hänga med Calle och Emil en stund tills hon kom från jobbet. Det var trevligt det åxå! Emil och jag är skitbra polare nu och Calle berättade intressanta dagis-anekdoter. Som vanligt lagade ängeln Elwira mat till oss! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

Tänkte bara kika förbi och säga tack för grattiset på födelsedagen!

2008-08-19 @ 22:36:03
Postat av: Louise

Alltid kul med påhälsning!

2008-08-20 @ 19:59:18
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0