Om helgen

Jag har inte bloggat nåt i helgen. Inte suttit vid datorn alls förrän nu faktiskt. Jag orkade inte sätta på den. Det var ganska skönt.

I fredags var jag och joinade Carolina och Jeppe på deras fredagsmys. När jag kom dit fick jag och Carolina sitta på varsin barstol med Expressens fredagsbilaga, nåt gott att dricka och chips och titta på när Jeppe lagade mat. Det kändes som en helt rätt arbetsfördelning! Jättemumsig mat blev det framför tvn och sen te och godis! Perfekt fredagskväll! Jag ångrar inte alls att jag inte följde med jobbet ut. Det är alltid kul att hälsa på Jeppe och Carolina! Dom är sjukt roliga!

Igår klippte jag gräset. Det är nån jävel som inte gjort det på länge... Det var så högt på vissa ställen att det knappt gick. Jag och gräsklipparen blev ovänner massa gånger. Nu är det fint! På kvällen kom Magnus hem, så då blev det mat och vin framför tvn. Båda somnade framåt tiotiden. Vilket i för sig inte är alls ovanligt för mig...

På förmiddagen idag gjorde jag ett ryck i trädgården igen. Eftersom det såg ut som nån slagit hö på vår gräsmatta var jag tvungen att räfsa upp skiten. För övrigt har bonden slagit det sista höt på vår åker nu. Han kunde ha tagit vår gräsmatta åxå.
Efter den otroliga ansträngningen var jag tvungen att sova middag på soffan framför Animal Planet. Det handlade om nån björn. Jag är inte så intersserad av björnar, så det var ett perfekt sovprogram.
Nu ikväll har jag och Marie varit och tränat. Ab´s följt av Spinning intervall. Jag var helt plaskvåt efteråt. Fast det var skönt! Jävlar vad vi cyklade!

Kommentarer
Postat av: smultris

fan för jävlar som inte klipper ens gräsmatta... muttrar och svär och låtsas att jag har en gräsmatta



:D

2008-08-31 @ 21:52:21
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0