Om kalas



Igår var det födelsedagsfest hos Mia. Minstingen på jobbet fyllde 27 år. Himlans trevligt med goa människor, gott att käka och för mycket vin! Efter lite partaj hemma hos Mia blev det en tur till Harrys. Trevligt även där tills jag mådde illa och åkte hem. Jag försökte ignorera att jag varit krasslig hela veckan och festade på som vanligt...

Idag har jag legat hemma hos mamma under täcket och tittat på friidrott hela dagen. Eftersom hon jobbat natten så vaknade hon inte förrän framåt tolvtiden. Jag lekte att jag var tyst och snäll och att det var därför som även jag låg kvar i sängen tills dess.. Regnet har öst ner hela dagen och ingen av oss hade någon lust att göra nåt annat än att titta på när annat duktigt folk rusade omkring på tvn.

Imorgon är det måndag igen. Det går alldeles för fort och det finns alldeles för många måndagar... Dessutom jobbar vi 7.30-18 på måndagar...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tror hon kan känna min syster då faktiskt. lika gamla var ju dem iaf :P

2008-08-17 @ 20:39:33
URL: http://juiiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0