Roadtrip med mig själv

Nu är jag hemkommen från Björka och lillebror. Satte mig i bilen igår och åkte den inte alltför inspirerande vägen upp. Inför mäklarens besök imorgon har vi klippt gräs, städat etc.
Som alltid när jag kommer dit får jag panik på flugorna som på nåt märkligt sätt lyckas ta sig in. Jag rullar ihop tidningar och använder som vapen mot dem. Saker som Tubbe är rädd för: dammsugaren och när jag mördar flugor. Med tanke på min avsaknad av pricksäkerhet kan jag i viss mån förstå honom.
Igår kväll köpte vi pizza och hyrde film inne i Aneby. Hann med att se två filmer på tv åxå innan jag sjasade in honom i säng.
Jag vaknade vid niotiden idag och gIck ut i skogen med Tubbe. Trots att Anders bor på landet är Tubbe inte helt van vid att gå i skogen. Han blev helt vild av glädje. Den mycket osmidiga hunden studsade fram av lycka, rullade sig i lingonris och sprang in i träd. Tur att han har så hårt huvud med tanke på allt han springer in i.
På vägen hem idag stannade jag till på Mc Donalds i Vetlanda. Jag bestälde en McFeast med morötter och Loka. Eftersom jag var tvungen att vänta på min hamburgare fick jag gå och sätta mig utan den. Jag kände mig som en ätstörd på restaurang med mitt vatten och mina morötter. Jag var säker på att allt tittade och viskade (trots att min kropp definitivt utstrålar "inte ätstörd"), så när jag väl fick min burgare åt jag demonstrativt upp varenda liten smula.
Pizza+McDonalds+massor med godis=tur att träningen snart kommer igång!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mmm... fan vad gott det låter! Pizza OCH Mc Donald's! Skulle kunna äta hur mycket som helst just nu. Din jäkel - du fick mig värsta frossarsugen!

2008-08-24 @ 19:22:03
Postat av: Louise

Mm, det är gott som tusan! Kombinationen pizza-godis är suverän. Salt och sött liksom!

2008-08-24 @ 19:23:38
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0