Rosa drinkar och godis

I förmiddags kom Magnus hem och väckte mig. Han hade åkt taxi från Öland där båten lagt till. Nu blir han säkert hemma en hel vecka innan Södertälje.

Idag har jag varit sådär trött så man knappt kan hålla sig vaken. Åkte en runda runt net-on-net och Maxi, men så mycket mer blev det inte. Legat i soffan och kollat på underliga dokumentärer på tv4 fakta och sovit om vartannat. Vaknade när maten var färdig. Nu sitter jag vid tvn, dricker rosa drink och käkar naturgodis. Jag har inte riktigt kunnat motivera varför jag dricker den rosa drinken och häver i mig godiset eftersom jag redan har gått upp en storlek i sommar. Det måste vara för att det är så himlans gott!

Imorgon ska jag kanske hälsa på Crazy! Älskade fina häst. Han är halt nu, men det hindrar ju inte att överösa honom med pussar.

Kommentarer
Postat av: smultris

jag går oxå upp... fattar inte alls vad som sker, i försomras hade jag gått ner till 53 underbara kilo, visst folk blev oroliga men jag var fan asglad... nu är jag 56 kg tung igen och det känns i magen, i kroppen och syns på kläderna...



Men vafan, mat är ju så gott och glass är ett sommarmåste... :)



Puss på dig raring...

2008-08-03 @ 13:01:50
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Ja, det är ju fan att allt är så gott och oemotståndligt! ;D

2008-08-03 @ 15:32:48
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0