Spöken

Nu har jag tittat på spökprogram på tv. Jag tycker att programmen är rätt kassa, men fenomenet i sig intressant. Jag har alltid haft nån udda dragning till skräckisar, övernaturligt etc. Undra vad det säger om mig? Förmodligen att jag är rätt rubbad... Magnus gav upp ganska tidigt och övergick till spel på laptopen.

Nu ska jag krypa till kojs med bok och katt. Regnet smattrar mot rutan och jag är sådär trött och småfrusen (har varit vaken snart fem timmar i sträck!!). Sweet dreams alla! <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du är rubbad på grund av detta - vad ska då inte jag vara???

2008-08-11 @ 08:26:50
Postat av: Louise

Haha! Skadade för livet! ;D

2008-08-11 @ 19:00:05
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0