Om att inte bete sig normalt

Idag hade jag en länsrättsförhandling som jag var jättenervös för innan. Imorse yrde jag omkring i mitt och Mias kontor så gott det gick på vår ytterst lilla yta innan hon vänligt, men bestämt bad mig sätta mig ner på rumpan och bete mig normalt. Som tur var pratade vår advokat hela tiden, så jag behövde mest sitta bredvid och representera i rätten. Det vars skönt! Väl tillbaka på kontoret igen var jag så lättad, så då kunde jag inte bete mig normalt bara för den skull. Stackars Mia idag!

Regnet öser ner och det är sådär mörkt ute idag. Efter jobbet åkte jag hem, gjorde te och mackor och låg under en filt och läste (sov). När jag vaknade för en stund sen hade jag en sjukt dunkande huvudvärk. Försöker kurera mig med panodil nu. Och mer te! Och snart får man sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0