Visdom

Jag försökte rycka upp mig lite genom att gå ner till stranden och bada. Himlen var full med moln, men på nåt sätt lyckades solen kika fram ändå. Vattnet var nästan svart, men underbart skönt. 21 grader visade termometern. Någon har satt upp en bänk längst ut på bryggan, så där satt jag invirad i badlakanet efteråt. En dam i 80-årsåldern kom precis efter mig. Hon berättade om hur fort livet gick och att det var bäst att ha kul medans man kunde. Som om hon visste precis vad hon skulle säga, så där klok som personer som har levt länge blir. Hon berättade att hon hade börjat höra sämre. Det tyckte hon inte om för hon kände sig lite utvecklingsstörd då. Eftersom hon har svårt att höra vad personer i större sällskap säger, så brukar hon prata mest själv så ingen annan får chansen. :D

Det står ett gäng killar nere i stallet och glor på en motorcykel. Dom har varit ute på sin söndagstur och försökt köra ihjäl varandra. Undra hur lång tid det tar innan det lyckas... Magnus och hans motorcykel såg lite trasiga ut. Min insats var att bjuda på cola och sen försvinna.

Kommentarer
Postat av: Josse

Har du badat idag? vad avis jag blir! har varit inne i stort set hela dagen och latat mig alldeles för mycket framför tv:n. Usch!

Var iofs i stallet en vända och ryckte en man jag lovat:P

2008-08-03 @ 20:37:10
URL: http://juiiice.blogg.se/
Postat av: Louise

Det var jätteskönt faktiskt! Så där uppfriskande som man kan behöva ibland.

2008-08-03 @ 21:08:42
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0