Beslutsångest

Jag har suttit i en halv evighet och försökt få fyr i brasan. Dom flesta dagar går det bra, men igår och idag har det bara jävlats. Anna hade någon teori om att det berodde på hur vinden ligger. Jag har ingen aning, så jag tror på henne.
Kom hem därifrån nu, från Anna. Linda var där med sina barn också. Käkade och försökte prata medan barnen lekte. Jag kollade i den där boken där man får se hur barnet utvecklas i magen + en del andra mycket mer läskiga bilder. Hua!

På ans har dom en massagestol. För folk från övriga sektioner tar dom en avgift på 25 kronor för att få använda den. Jag och Önnet gick upp och krävde en provomgång idag. Det var Önnets tredje, tror jag. Hos frissan har dom en massagestol som man får ligga i medan dom tvättar håret. Den är ingenting mot den på ans. Fan, vad den tog i! Det var en blandning mellan förtjusning och fasa! Vi försöker övertala vår chef om att få en likadan.

Åkte förbi färgaffären och kollade på tapeter idag. Det finns verkligen hur många fina som helst. Jag vill ha lite tjockare easy up-tapeter. Dom som vet säger att dom är mycket lättare att sätta upp plus att det blir bättre. Dom är dyra... Fast med tanke på att rummen som ska tapetseras är så små så får det nog vara värt det. Jag kunde i alla fall inte bestämma mig, utan fick ångest och åkte därifrån.

Nu ska jag dricka Captain Morgan m cola och kolla på tv en stund. Håller tummarna för att eldhelvetet fortfarande brinner. Imorgon ska jag åka och hämta den halva grisen. Usch!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Massagestolar är bäst!!! Skulle jag jobba på ett ställe som hade en sådan, skulle jag strunta i lunchen varje dag och sitta i den där jäkla stolen i stället. Kanske ett bantningstips?!!

2008-12-13 @ 17:19:41
Postat av: Louise

Man kanske kan sitta i stolen och äta sin lunch samtidigt! Jag kommer att gå i konkurs om jag ska betala 25 kr varje gång jag vill sitta i den..

2008-12-13 @ 18:10:46
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0