Dan före dan...

Idag har jag köpt alla julklappar. Detta gjorde jag tllsammans med tusentals andra oplanerande idioter på stan. Jag smet ut en stund på lunchen och sen igen när jag slutat. När Magnus kom och hämtade mig hade jag tre meter långa armar pga alla tunga påsar och mitt humör var inte precis på topp. Fast lite mysigt var det att komma hem och slå in sakerna.

Ikväll är det grymt dåliga program på tv. Vad gör folk egentligen? Kokar skinka, fixar gröt till tomten, panikstädar?? Jag ska för övrigt panikstäda imorgon innan famiijen kommer. Skinkan är kokt och nån gröt blir det inte. Jag ska nog gå och lägga mig tillsammans med Hemsöborna och Carlsson snart. Det är lite lagom underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0