Former known as blond

I 28 år har jag varit blond. Eller ja, så gott som. Nu är jag inte bara brunett, utan dessutom mörk brunett. Det är konstigt. Bara det att det hänger nåt mörkt i ögats pereferi. Jag tror att jag gillar det, men det är sjukt konstigt. Det är ju inte jag liksom. Jag vet att dom flesta redan har haft massa hårfärger, men det mest drastiska jag har haft tidigare var rosa slingor (vilka jag försöker förtränga)....

Den här veckan har varit för jävlig, så helgen är välkommen. På medarbetarsamtalet pratade vi om att saker ibland kommer ikapp en. Sånt man jobbar med som till slut sjunker in. Att man inte kan fundera så mycket. Den här veckan tror jag att mycket har gjort det; kommit ikapp och sjunkit in. Att inte kunna lyckas jämt, att inte kunna hjälpa alla. Det suger1
Jag är glad att Magnus är hemma. Att kunna bolla med någon iställlet för att grubbla själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0