Gynfest...

Det här har varit en seg dag. Förutom ett besök har jag bara skrivit. Har även pratat med Bine i omgångar. Hon åker till Egypten imorgon och jag är orolig. Orosmoment 1: sjukdom och andra läskiga åkommor, orosmoment 2: djur (eller egypter) som bits, orosmoment 3: vi kommer inte att kunna prata på två veckor. Jag har Martins mobilnummer (Bines funkar inte utomlands) så händer nåt ytterst viktigt så kan jag nå henne. Jag är även uppsatt som kontaktperson till hundarna på pensionatet så nu kommer jag att vara orolig för dom åxå.

Jag: Ska du med och käka på Byttan helgen innan julafton?
Bine: Jag ska kanske på julfest då.
Jag: Gynfest!?? Hahahaha!
Bine: Nä, julfest!
Jag: Jag vill klä ut mig till kondylom i så fall!
Bine: Jag vill vara flatlus!
Jag: Mia, vilken könssjukdom skulle du vilja klä ut dig till?
Mia: En röd äcklig herpes!

Det här var det roligaste som hände idag, så då är nivån liksom lagd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0