Karin

Idag var jag och Karin på stan och fikade. Det var fullt med människor överallt, men till slut fick vi plats på Dream. Träffade Marie och Patrik som åxå slog sig fram bland alla reajägare. Åt chokladkaka och drack några stärkande koppar te innan vi begav oss ut i folkvimlet. Det finns verkligen inget annat på rean än massa folk som är ivägen. Lyckades köpa en tröja, men i övrigt  var allt skräp.

När jag kom hem kollade jag en liten stund på en film, men somande ifrån den och vaknade dreglandes för en stund sen. Nu har vi ätit upp resterna från julbordet. Kvällen blir lugn. Möjligtvis kommer jag att sova en stund till i soffan. Ute är det frostkallt, men här inne brinner brasan och katterna värmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0