Latmasken

Det här har varit en superlugn helg. Lite för lugn idag, för nu börjar jag få lite ångest för allt jag inte gjort...
Igår spenderades dagen med att städa och vara på Maxi och handla. På kvällen kom mamma hit på middag. Jag hade lagat maten + efterrätten ur min italienska kokbok. Det blev faktiskt helt ok! Nån saffranspasta med skaldjur och sen fruktsallad med mascaponekräm. Mums!
Ikväll har jag varit och tränat. Jag minskade lite på vikterna efter mitt uppehåll. Min tanke var att jag skulle öka på idag igen, men väl där så kändes det lite jobbigt (Mia brukar skälla på mig och säga att det är meningen att det ska vara asjobbigt).. Jag finlirade lite med samma gamla vikter idag åxå. På tisdag kanske! Jag är nog den lataste jag känner..

Någon som har några bra förslag på föräldrar-julklappar? Det är lika svårt varje år...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tyvärr inga tips..., men jag tar tacksamt emot!

2008-12-08 @ 08:12:23
Postat av: Louise

Tusan...

2008-12-08 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0