Lavendel

Idag var jag på hembesök hos en tjej. Hon hade sparat alla räkningar och andra viktiga papper + skaffat en pärm. Precis som hon lovat. Vad hon missat var att min tanke var att dessa skulle användas tillsammans. När jag frågade efter dem hämtade hon sin tomma pärm, drog ut en stor byrålåda, hällde den upp och ner och där var det; pärmen och papprena! Vi spenderade den kommande timmen med att sortera... Hon är för övrigt en av mina favoriter!

Åkte hem till Maria efter jobbet. Maria jobbar på ett spa-center i Fjällen, men är hemma på semester innan vintersäsongen sätter fart. Jag fick halvkroppsmassage som var underbar! Nu går jag omkring och luktar lavendelolja och känner mig alldeles loj i kroppen. Hon är verkligen superduktig! Fikade lite lussebullar med henne och Cerry efteråt.

Från Maria hem till Elwira med familj. Elwira bakade lussebullar och jag lekte med Emil. Vi lekte med hans ladugård + tillhörande djur. Riktigt underhållande. Jag kände mig fortfarande lite seg efter massagen, så det var en lagom ansträngande aktivitet. Fick jättegoa tacos innan jag begav mig hem.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Lollo. Du är ju snäppet vuxnare än mig... Känner du möjligtvis nån som pluggat i Uppsala eller Lund? Börjar vela kring vilket universitet jag ska välja, börjar vela i god tid. Tack på förhand och lev väl ;o)

2008-12-05 @ 23:08:26
Postat av: smultris

ohhh tacos, vi körde på samma spår igår (kolla, jag rimmar)



Ikväll funtar jag på att göra min suveräna smörgåstårta :D



Hur mår du hjärtat?

2008-12-06 @ 10:46:37
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Jag känner en några som har pluggat i Lund och dom trivdes jättebra. Uppsala känner jag ingen som pluggat i, men det är säkert bra åxå. Vad ska du läsa?



Smultronet, mitt hjärta! Tacos är en maträtt man aldrig kan få nog av! Jag mår bara bra! Håller tummarna för att det fortsätter så..

2008-12-07 @ 20:03:36
URL: http://slandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0