Om att upptäcka en missär

Felet med att ha sin telefon avstängd i två dagar är att man får fan för det när man väl sätter på den igen. Idag har jag knappt hunnit jobba för alla som ringer hela tiden. Det kändes mycket konstruktiv på eftermiddagen när jag slängde hatiska blickar och svor ramsor varje gång den yppade sig.

Var och fikade med Carolina efter jobbet. Det är alltid trevligt! Jessica från Skälby kom och gick förbi när vi satt på Kulzens. Hon är stor och läser till lärare på högskolan nu. Då kände jag mig stengammal. När jag började jobba på Skälby var hon tolv år och nervös för att börja i sjuan. Jag pratar fortfarande med Jesscia som om hon vore ett barn hur mycket jag än anstränger mig för att inte göra det. Hon måste tycka att jag är dum i huvet..
Var och shoppade nya underkläder på Lindex efter fikat. Snygg man känner sig när man står blekfet i provrummet med ljus och speglar som inte skonar det minsta lilla. Usch, det var en för jävlig syn. För övrigt är det tur att jag snart ska färga håret för det ser visst hemskt ut bakifrån. Tur att man inte har ögon i nacken och kan se missären själv.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är typ svårt att förklara för de visste knappast inte själva men det började i somras då han fick tokryck i hagen och kliade sig i huvudet som en tok, gömde sig i höet och ville inte att man skulle ta av honom flugluvan. Då trodde vi han var extra extra känslig för djur vilket han var också.

han skakade på huvudet mest hela tiden och haded panik utan luva.

så han hade ngt med headshakingsyndrome som vissa får fr sig att kalla sina hästar när de inte klarar av dem och vill ha dem avlivade.

men han hade ngt som tryckte uppe i huvudet,ungefär som konstant migrän. :(

2008-12-04 @ 08:34:03
URL: http://juiiice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0