Om att vinna tävlingar i sånt som räknas

Idag vann jag bitterhetstävlingen på jobbet. Fy fan, vilken jävla skitdag! Jag bär min titel med stolthet och viss tyngd på axlarna. Jag är trött på allt och alla, jag tycker inte att jag gör ett tillräckligt bra jobb för tillfället etc, etc.. Jag har gått omkring och spridit bitterhet bland mina underbara kollegor genom att klaga av mig i lagom doser hos var och en. Eftersom alla känner ungefär samma så fick jag bra gensvar som gjorde mig ännu mer förbannad.

Till råga på allt har jag fått massa stressfinnar. En sitter på rumpan. På rumpan! Jag kan meddela att det inte är skönt! En annan har bosatt sig på läppen vilket bidrog till en nära-döden-upplevelse när jag skulle mörda den imorse.
Idag var det nytt pass på pumpen. Det var inte kul! Om nån nu hade räknat med det... I en av magövningarna skulle man hålla en viktplatta mot pannan. Jaha, vad händer då!? Jo, där har jag en till finne så hela huvudet håller på att sprängas av smärta. För övrigt så var det ganska kass musik och konstiga övningar.

Jag har inte satt fram en enda tomte än och jag har inte en minsta liten gnutta julkänsla. Ikväll var det julfest på jobbet, men jag kände faktiskt inte för att gå. På dom får man inte dricka alkohol. Jag har en egen julfest med rom och cola. Som en grand finale på min bitterf***a dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du verkar vara i ungefär samma sinnesstämning som jag befinner mig i...

Men en helt annan sak; har du lärt dig att klämma finnar? När du var liten svimmade du väl när du försökte dig på något sånt?.. (moahaha, jag gillar att mobbas!)

2008-12-17 @ 07:03:23
Postat av: Louise

Jag försöker, men ibland svartnar det! Om jag fick bestämma skulle jag inte göra det, men det är inte så fint att gå omkring med dom synliga i nyllet...

2008-12-17 @ 08:31:10
Postat av: madinsane

stooooor blööööööööööööt PUSS påre!

2008-12-18 @ 01:53:40
URL: http://madinsane.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0