Saknad

Jag har redan ångest över att jag måste vara på ett evk vid åtta imorgon och alltså måste gå upp i tid. Jag har ångest över allt som gör att jag får mindre sömn. Tilläggas ska ju då att jag fortfarande går och lägger mig vid 22 varje kväll. Och att jag varje morgon snoosar 54 minuter (sen stänger snoosen av sig själv)... Jag längtar till jul då man är ledig några dagar extra. Jag fattar inte hur man kan vara så trött. Igår ringde Magnus vid 22.10. Då var jag faktiskt vaken eftersom jag kollade på Wallander. Problemet är bara att jag är alldeles för trött för att prata, så vi fick lägga på igen. Jag är en riktig tråkskalle!

Idag käkade jag lunch med Emil på Lotsutkiken. Kroppkakor. Det var gott och roligt med lite nytt Bup-skvaller. Det är dåligt med det från Mathias nu när han är pappaledig. Emil var bitter som vanligt. Det är bra, då känner man igen honom. Det vore nästan lite läskit om han var glad och positiv.

Jag tycker att Magnus kan komma hem nu. Det gör han om en vecka och två dagar. Det känns som lång tid.

Jag saknar saker som aldrig fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0